Klacht melden?
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij besteden tijdens het uitvoeren van onze werkzaamheden kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het op prijs dat u ons dit laat weten! Bij het in behandeling nemen van uw klacht kunnen wij om foto’s van het geleverde product vragen.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.
* verplicht
Na ontvangst van dit formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Protocol klachtenafhandeling
Klacht | Voorwaarde | Oplossing |
---|---|---|
consument moet voldoen aan | afhandeling door bloemist | |
Niet geleverd, algemeen | Reactie binnen 1 week | Alsnog leveren met excuus boeket |
Niet geleverd, niet thuis | Reactie binnen 1 week | Niet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren |
Te laat geleverd | Reactie binnen 2 dagen | Excuus t.b.v. ca. 50% van het orderbedrag |
Te vroeg geleverd | Reactie binnen 2 dagen | Opnieuw leveren op juiste datum + excuus t.b.v. ca. 50% van het orderbedrag |
Kwaliteit niet goed | Toonbare reactie binnen 7 dagen | Opnieuw leveren van dezelfde bestelling |
Onvolledige levering | Reactie binnen 2 dagen | Nalevering van het ontbrekende |
Bij de ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.